مالزی,تایلند,هندوستان,روسیه,ایتالیا,سنگاپور,بالی

نقد و بررسی تور ویتنام

1397/10/19

نقد و بررسی تور ویتنام ( تور هانوی , تور هوشی مین , تور هالونگ )

تور ویتنام ، یک انتخاب خاص برای گردشگران

چرا تور ویتنام ؟

اگر برای انتخاب تور مسافرتی برای تعطیلات خود به دنبال مسیر تازه و ویژه ای میگردید و تمایل به سفر به مناطق سر سبز ، استوایی ، مناظر بکر ، تاریخی ، ساحلی ، قایق سواری ، فیل سواری ، سفر با کشتی تفریحی ، دیدن بازار روی آب ، تماشای غارهای متعدد با رستوران و کلابهای عالی ، لذت بردن از میوه های گرمسیری ، تماشای خیمه شب بازی روی آب و ... را دارید ، به جرات میتوانیم به شما تور ویتنام را پیشنهاد دهیم .

مبین گشت آسیا قویترین مجری مستقیم و کارگزار اصلی تور ویتنام

ما با استفاده از تجربه و شناخت کافی در مسیرهای جنوب شرق آسیا مفتخریم که بیشترین تعداد مسافر تور گردشگری ویتنام و همچنین بالاترین درصد رضایت مسافرین عزیز را در بازدید و شرکت در تورهای متنوع ویتنام را دارا می باشیم .

جاذبه های تور ویتنام

ویتنام یکی از زیباترین کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا که در کنار دریای چین و در شبه جزیره هندوچین قرار دارد . آب و هوای کشور ویتنام استوایی بوده و در جنوب کشور دارای دو فصل خشک و بارانی و در شمال ویتنام دو فصل تابستانی و زمستانی وجود دارد .

هانوی پایتخت کشور ویتنام می باشد و مهمترین مرکز سیاسی و فرهنگی در این کشور است . هوشی مین سیتی بزرگترین شهر ویتنام می باشد و نام قدیم آن سایگون نام داشت که پاییتخت قدیمی ویتنام بود . شهر هوشی مین سیتی ، که نام رهبر فقید ویتنام می باشد به پاس احترام به این مرد بزرگ بر آن نهاده شده ، بزرگترین مرکز خرید در منطقه می باشد .

از جمله دیدنیهای مسافرین عزیز در تور ویتنام ، می توان به رودخانه مکونگ که یازدهمین رود طویل جهان می باشد اشاره نمود . گردش با قایق های سنتی و عبور از شالیزارهای زیبای برنج از جاذبه های لذت بخش تور ویتنام می باشد .

از دیگر دیدنی های تور ویتنام شهر دانانگ می باشد که شهر بندری و بزرگی در ویتنام است که در دهانه رود هان می باشد . مناظر زیبا و سواحل فرحبخش ، دانانگ را به نقطه تفریحی محبوبی بین گردشگران تور ویتنام تبدیل کرده است .

دیگر جاذبه ای که در تور ویتنام شاهد خواهید بود تماشای شهر ساپا می باشد . شالیزارهای برنج این نواحی جز یکی از دیدنی ترین مناظر گردشگری در ویتنام و حتی جهان می باشد که عکسهای شهر ساپا را بارها در مجلات و سایتهای گردشگری در دنیا دیده اید .

و اما جذاب ترین بخش در تور ویتنام ، خلیج هالونگ بی می باشد که در 130 کیلومتری شرق هانوی و مجموعه صخره های عظیم آهکی بر آمده از آب دریا با پوشش گیاهی ، تصاویر بی نظیری شبیه به اژدهای دریایی را در خلیج هالونگ بی ایجاد نموده اند .

خلیج هالونگ با بیش از 1600 جزیره زیبا و غار از مقاصد بی نظیر توریستی در تور ویتنام می باشد که در مجموعه آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده است . اکثر قریب به اتفاق جزایر خلیج هالونگ بکر و غیر مسکونی هستند اما چند جزیره این منطقه پذیرای مسافران تور ویتنام می باشند .

شرکت در تورهای متنوع و تور کشتی کروز ویتنام در خلیج هالونگ که با برنامه های شاد و مفرح همراه می باشد ، می تواند خاطره انگیز ترین قسمت در تور ویتنام باشد .

مسافرت با کشتی کروز ویتنامی در خلیج هالونگ بی به همراه صرف صبحانه ،ناهار ، شام و نوشیدنی به همراه موسیقی زنده و نمایش زنده روی کشتی و حرکت کردن از کنار آبشارهای زیبا در مسیر و تماشای رنگین کمان های زیبا و توقف در دهانه غارها با رستوران ها و کلوب ها و رقص و شادمانی ، تور ویتنام را به یکی از لذت بخش ترین تورهای گردشگری تبدیل کرده است .

برای آشنایی بیشتر با کشور ویتنام میتوانید بروی لینک زیر کلیک نمایید.

https://www.mobingasht.ir/Site/Tourist/19/0/ویتنام